دستگاه پرس فرمینگ

دستگاه پرس فرمینگ جهت خم کاری لایه های ام دی اف و چسبانده روکش طبیعی بر روی سطوح ام دی اف، مجهیز به صفحه سیلیکون، دارای قابلیت تبدیل به دستگاه پرس وکیوم آسانسوری
پخش ویدیو

دستگاه پرس فرمینگ

دستگاه پرس فرمینگ ام‌دی‌اف یک وسیله‌ی صنعتی است که برای فرم‌دهی و پرس کردن مواد مختلف از جمله چوب و ام دی اف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از فشار و حرارت برای فرم‌دهی مواد استفاده می‌کند، به طوری که مواد مختلف را به شکل‌ها و اندازه‌های مورد نظر تبدیل می‌کند.

مشخصات فنی

توضیحات تکمیلی

مدل

FSA-VP11-F

تعداد میز کار

۱

ابعاد دستگاه

320x195x210 Cm : سایز معمولی

ابعاد کارگیر مفید

285×125 Cm : سایز معمولی

محفظه حرارتی

المنت برقی – ۱۰۰۰ & ۱۵۰۰ وات – ۲۲۰ ولت

سیستم حرکتی محفظه حرارتی

سفارشی : هیدرولیک, معمولی : پنوماتیک

سیستم عملکرد فریم رول گیر

سفارشی : هیدرولیک, معمولی : پنوماتیک

پمپ وکیوم

معمولی : ۱۰۰ متر مکعب در ساعت – روغن در گردش

سیستم ضد چروک

دارد

سیستم کنترل دستگاه

سفارشی : اتوماتیک, معمولی : دستی

رول گیر

سه طبقه متحرک

تابلو برق

مجهز به تابلو برق با کلیه تجهیزات حفاظتی

توان مصرفی

معمولی : ۲۵ کیلو وات – سه فاز – ۳۸۰ ولت

شاسی دستگاه

ساخته شده از پروفیل های صنعتی

وزن دستگاه

1300 Kg

رنگ دستگاه

پودری – الکترواستاتیک

امکانات سفارشی

PLC & HMI ( صفحه لمسی ), پارتیشن عرضی ( جدا کننده میز ) و پارتیشن طولی جهت روکش کردن قطعات کوچک, سیستم کنترل فشار جهت کنترل فشار وکیوم بر روی قطعه کار, مجهز به صفحه سیلیکون جهت پرس کردن روکش طبیعی و فرم دهی قطعات چند لایه با قابلیت جدا کردن صفحه سیلیکون و روکش کردن پی وی سی (مشابه پرس وکیوم آسانسوری )

دستگاه پرس فرمینگ جهت خم کاری لایه های ام دی اف و چسبانده روکش طبیعی بر روی سطوح ام دی اف، مجهیز به صفحه سیلیکون، دارای قابلیت تبدیل به دستگاه پرس وکیوم آسانسوری

سوالات پرتکرار دستگاه پرس فرمینگ MDF و چوب

Frequently Asked Questions

دستگاه پرس فرمینگ ام‌دی‌اف یک وسیله‌ی صنعتی است که برای فرم‌دهی و پرس کردن مواد مختلف از جمله چوب، فلز، پلاستیک و مواد مرکب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از فشار و حرارت برای فرم‌دهی مواد استفاده می‌کند، به طوری که مواد مختلف را به شکل‌ها و اندازه‌های مورد نظر تبدیل می‌کند.

از دستگاه پرس فرمینگ ام‌دی‌اف در صنایع مختلفی از جمله صنایع چوب، خودروسازی، صنایع الکترونیکی، مبلمان، و صنایع پلاستیکی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها معمولاً دارای کنترل‌های دقیقی برای تنظیم فشار، دما و زمان هستند تا فرآیند فرم‌دهی بهینه شود و محصولات با کیفیت بالا تولید شوند.

از دستگاه پرس فرمینگ جهت فرم دهی و خم کاری لایه های ام دی اف و همچنین چسباندن انواع روکشهای طبیعی چوب  بر روی سطح ام دی اف استفاده می شود . جهت انجام این فرایند ها ، دستگاه  مجهز به یک صفحه سیلیکون به ضخامت ۲ الی ۳ میلیمتر با قدرت کشسانی و مقاومت حرارتی بسیار بالا می باشد.

دستگاه های پرس فرمینگ فرساد با تکنولوژی روز و با روش کارکرد بسیار سهل و آسان انواع روکش های طبیعی با ضخامت ها و طرح های مختلف را بر روی قطعه کار می چسباند.

لازم به ذکر است دستگاه پرس فرمینگ فرساد ماشین این قابلیت را دارد که با جدا کردن فریم مجهز به سیلیکون ، تبدیل به یک پرس وکیوم آسانسوری معمولی جهت چسباندن انواع روکشهای پی.وی.سی بر روی سطوح ام. دی. اف. ( ساده و یا ابزار خورده ) گردد.

محصول نهایی این دستگاه در ساخت انواع کابینت، درب های اتاقی، رویه درب، سرویس خواب، مبلمان اداری و … استفاده میگردد.

سایز کارگیر دستگاه با توجه به سفارش مشتری طراحی و ساخته خواهد شد . معمولا به خاطر عرض PVC های موجود در بازار عرض فریم کار دستگاه 140 و 125 سانتیمتر می باشد.در طول کارگیر معمولا محدودتی نیست.

شاسی دستگاه ها ساخته شده از پروفیل های صنعتی کاملا استاندارد با ضخامت بالا می باشد که از معتبر ترین شرکت های سازنده پروفیل در ایران تهیه میگردد.محفظه حرارتی جهت گرم کردن روکش و فعال کردن چسب روی سطح ام دی اف  می باشد، که از ورق گالوانیزه ساخته می شود، همچنین از المنتهای برقی جهت ایجاد حرارت استفاده میگردد.جهت انجام وکیوم، از پمپ خلاء روغنی استفاده میگردد. تمام دستگاه های این شرکت مجهز به تابلو برق کامل با تجهیزات حفاظتی مورد نیاز می باشد .اگر شما نیز احساس می‌کنید که می‌توانید با خرید دستگاه پرس فرمینگ  به کسب و کار خود رونق دهید به سایر مطالب در وب سایت فرساد صنعت البرز ) فرساد ماشین ) مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی و قیمت دستگاه پرس  فرمینگ با ما در تماس باشید.

فرساد صنعت البرز ( فرساد ماشین ) با بهره گیری از دانش و تجربه در صنعت چوب ، امکان فروش، نصب و راه اندازی انواع دستگاه های پرس وکیوم را در سرتاسر کشور برای شما عزیزان را دارد.

  • برای دریافت لیست قیمت ها لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به‌دلیل اتوماسیون بالا و کنترل دقیق فرآیند، دستگاه‌های پرس فرمینگ می‌توانند زمان تولید را کاهش دهند و تولیدی سریع‌تری را فراهم کنند. دستگاه‌های پرس فرمینگ با کنترل دقیق فرآیند و شرایط فشار و حرارت، می‌توانند قطعات چوبی با کیفیت و دقت بالا تولید کنند. با استفاده از دقت بیشتر در فرآیند فرم‌دهی، می‌توان مواد چوبی را بهینه‌تر استفاده کرد و هدررفت مواد را کاهش داد.

دستگاه پرس فرمینگ

بهینه سازی ، افزایش کیفیت تولید و صرفه جویی در زمان و هزینه