چگونه سرعت تولید یک کارگاه را افزایش دهیم

چگونه سرعت تولید یک کارگاه را افزایش دهیم|فرساد ماشین

چگونه سرعت تولید یک کارگاه را افزایش دهیم

در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم ببینیم که چگونه سرعت تولید یک کارگاه را افزایش دهیم با این مطلب کاربردی و مهم از فرساد ماشین همراه باشید.

چگونه سرعت تولید یک کارگاه را افزایش دهیم؟

معمولاً کارگاه های سی ان سی بعد از گذر از فاز اولیه توانایی به دست آوردن مشتری و انجام سفارش های پیچیده را دارند. این موضوع باعث می‌شود که در بلند مدت نیاز به آمار تولید بالاتری دارند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند. معمولاً کارگاه‌های کوچک ترجیح می‌دهند که سفارش ها را به کارگاه‌های دیگر واگذار کنند یا زمان کار دستگاه خود را بالا ببرند. حالت اول برای یک کارگاه مناسب نیست و اعتبار او را خدشه‌دار می‌کند. حالت دوم هم طول عمر مفید دستگاه را پایین می‌آورد و بازدهی آن کمتر می شود.

در این وضعیت دو مسیر متفاوت برای کارگاه باقی می‌ماند.

پیشنهاد مقاله : چند تکنیک ساده برای افزایش سرعت دستگاه سی ان سی چوب

  • افزایش سرعت دستگاه CNC: در این وضعیت کارگاه و تکنسین باید دستگاه خود را با توجه به موارد گفته شده در بند قبلی تقویت کنند. این برای کسانی که سرمایه کافی برای خرید چند دستگاه ندارند بهتر است و سرمایه اولیه کمی هزینه می‌کند. اما در طرف مقابل باید بپذیریم که ارتقاء دستگاه به منظور بالا بردن آمار تولید آن نیاز به مهارت ویژه ای دارد که شاید شما چنین مهارتی را نداشته باشید.
  • استفاده از دستگاه سی ان سی چند کاره: دستگاه های سی ان سی چند کاره امکان انجام چند کار برشی را به صورت همزمان فراهم می‌کنند و به همین دلیل امکان استفاده از آنها در کارگاه های بزرگ و کوچک وجود دارد. معمولا این دستگاه ها قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های معمولی دارند، ولی در هر صورت از جابجا کردن قطعه کار بین چند دستگاه و تلف شدن زمان جلوگیری می کنند و به طور مستقیم در افزایش سرعت دستگاه CNC تاثیر گذار هستند.

شما نظری در این مورد ندارید؟