پرفروش ترین دستگاه سی ان سی در فرساد ماشین

دستگاه سی ان سی| سی ان سی چوب| پروفروش ترین سی ان سی|فرساد ماشین

پرفروش ترین دستگاه سی ان سی در فرساد ماشین

دستگاه سی ان سی سایز 366*210 تعویض ابزار اتوماتیک پرفروش ترین دستگاه سی ان سی بازار ایران می باشد. این دستگاه با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب در فرساد ماشین ارائه میشود جهت خرید و نصب این دستگاه با ما تماس بگیرید.

دستگاه CNC تخت

یکی از پرفروش‌ ترین دستگاه‌ های سی ان سی در دپارتمان فرساد ماشین، دستگاه CNC تخت یا همان دستگاه سی ان سی فلت می باشد. از این دستگاه جهت حکاکی، برشکاری و منبت کاری صفحات تخت و یک دست همچون ورق‌ های چوبی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بسیاری از مشتریان از ما می‌ پرسند که به این دستگاه سی ان سی چرا سی ان سی تخت گفته می شود؟ علت نامگذاری این دستگاه، به مکانیزم و طراحی دستگاه CNC چوب برمی‌ گردد. طراحی دستگاه‌ های سی ان سی فلت به گونه ای است که فقط برای اجسام صاف و مسطح کاربرد دارد.

بررسی محورهای دستگاه های CNC تخت

محورهای دستگاه های CNC چوب به سه محور z ,y ,x تقسیم می‌ شوند. این سه محور جهت تنظیم عرض، طول و ارتفاع دستگاه می باشد.

چرا بهش میگیم تخت؟

حرکت خطی این دستگاه بر اساس همین محورهای صورت می‌ گیرد. اما در دیگر دستگاه های سی ان سی، برای ایجاد چرخش‌ های دورانی از محورهای چرخشی به نام های محور دوراني A، محور دورانی B و محور دورانی C ساخته شده اند. لازم به ذکر است که حرکت ابزار حرکتی دستگاه CNC چوب در سه راستای محورهای z ,y ,x کنترل می‌ شود.

کاربردهای cnc تخت؟

از دستگاه CNC تخت یا همان دستگاه سی ان سی فلت از CNC جهت منبت کاری و ایجاد انواع طرح ها بر روی ورق های مسطح چوبی، فلزی، پلاستیکی، شیشه ای همچون ورق های ام دی اف، ورق های نئوپان، ورق های اچ دی اف، ورق های پی وی سی، تایل های آلومینیومی و … مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بنابراین می‌ توان گفت که کاربردهای cnc تخت بسیار وسیع می باشد و می‌ تواند نیاز بسیاری از صنایع مختلف من جمله صنایع چوب را برطرف نمیاد.

از جمله کاربردهای دستگاه cnc تخت می‌ توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ساخت درب های چوبی و فلزی طرح دار
  • ساخت سقف های کاذب پی وی سی و چوبی معرق
  • ساخت کابینت های طرح دار و معرق
  • ساخت پارتیشن و دیوارهای جدا کننده
  • ساخت محصولات دکوراتیو چوبی و فلزی
  • ساخت محصولات تبلیغاتی
  • و …

شما با ذهن خلاق و با مشورت با کارشناسان فرساد ماشین می‌ توانید با خرید دستگاه CNC تخت خط تولید محصولات پر سود را با سرمایه ای کم راه اندازی کنید. با فروش محصولات جدید چوبی و یا فلزی حکاکی شده، ساخت محصولات تبلیغاتی جدید، ساخت محصولات دکوراتیو نوین و منحصر به فرد می توانید در کوتاه ترین زمان به سود بالایی دست پیدا کنید.

آشنایی با مشخصات و ویژگی های دستگاه cnc تخت

خوب است بدانید که دستگاه های cnc تخت دارای دو موتور محرک در محور Y می باشند که موجب شده تا حرکت محورهای دستگاه ها با ثبات و بدون لرزش شکل بگیرد.

دستگاه cnc تخت دارای ريل های دنده شانه ای و خطی می باشند که این نوع سیستم های حرکتی موجب بالا رفتن سرعت و دقت شده است.

دستگاه cnc تخت مجهز به یک پمپ مکنده با مکش بسيار بالا می باشد که می تواند گرد و غبار و پرتی های کار را به راحتی مکش کند.

میز کار دستگاه cnc تخت به گونه ای طراحی شده تا قطعه ی کار به هیچ وجه تکان نخورد.

دستگاه cnc تخت دارای اسپیندل های پرقدرت با دورهای دورانی مختلف است. در این قطعه سیستم هوا خنک و یا آب خنک تعبیه شده است.

حداکثر حداکثر سرعت حکاکی دستگاه سی ان سی فلت ۲۰۰۰۰ میلی متر بر دقیقه است.

عمق حک و برش دستگاه سی ان سی تخت۲۳۰ میلی متر است.

این دستگاه با انواع نرم افزار های Artcam , Type 3 , Master Cam , Wen Tal UG , U Can Cam سازگار می باشد.

پرفروش ترین مدل دستگاه سی ان سی در ایران

دستگاه سی ان سی سایز 366*210 تعویض ابزار اتوماتیک پرفروش ترین دستگاه سی ان سی بازار ایران می باشد.

شما نظری در این مورد ندارید؟