دستگاه های cnc چوب کدام کشور؟

دستگاه های cnc چوب کدام کشور؟ | فرساد ماشین

دستگاه های cnc چوب کدام کشور؟

دستگاه های cnc چوب متنوع با کیفیت و قیمت های مختلف در بازار ایران موجود می باشند که از بین آن ها دستگاه های ترک و چینی طرفداران بیشتری دارند.

دستگاه های cnc چوب اروپایی

دستگاه cnc چوب به خودی خود هزینه تولید نسبتاً بالایی دارند. اگر به این هزینه، هزینه حمل و نقل، گمرک و سود وارد کننده را هم اضافه کنید به یک قیمت خیلی زیادی می رسیم که خرید آن برای نجاران ایرانی تقریباً غیرممکن خواهد بود.

بنابراین دستگاه های اروپایی علاوه بر هزینه تولید، هزینه های جانبی دیگری هم دارند که هزینه خرید را چندین برابر کرده است. بنابراین وارد کننده گان کمتر از این کشورها دستگاه وارد می کنند.

دستگاه های cnc چوب ترکیه و چین

به دلیل نزدیک بودن کشورهای چین و ترکیه به ایران، مشکل هزینه جانبی زیاد حل شده بنابراین بیشتر دستگاه های cnc چوب موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد شده اند. از آن گذشته این دو کشور در تولید قطعات دستگاه cnc چوب نیز پیشرو هستند. بنابراین در ایران از تولیدات کشور چین و ترکیه بیشتر استقبال شده است. اما کیفیت دستگاه های cnc چوب کشور ترکیه و چین نیاز به بحث و بررسی بیشتری دارد.

دستگاه های cnc چوب ایران

خوشبختانه کشور ایران در تولید دستگاه cnc چوب در چند سال اخیر به خودکفایی رسیده است. هنگام خرید دستگاه های ایرانی حتما کیفیت را مدنظر داشته باشید چون تنها برخی از تولید کنندگان دستگاه های باکیفیت و کارا تولید می کنند.

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع چوب در کشور شرکت دانش بنیان فرساد ماشین به سال ها تجربه و کادری از مهندسین مجرب و باتجربه میباشد که کلیه محصولات خود اعم از انواع سی ان سی، پرس وکیوم، سنباده پولیش زن، پرس فرمینگ و … در سراسر کشور و خاورمیانه عرضه کرده است با اطمینان به کیفیت و کارایی محصولات خود، خدمات پس از فروش دائمی را ارائه می دهد شما عزیزان میتوانید جهت بازدید و خرید محصول مورد نظر خود با واحد فروش این شرکت تماس بگیرید.

شما نظری در این مورد ندارید؟