چه عواملی می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک ماشینکار CNC شغلی پیدا کنید

چه عواملی می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک ماشینکار CNC شغلی پیدا کنید | فرساد ماشین

چه عواملی می تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک ماشینکار CNC شغلی پیدا کنید

تا به حال فکر کرده اید که آیا راهی برای برنامه ریزی کامپیوتر برای ساختن هر قطعه یا محصولی که می خواهید وجود دارد؟ با ماشین های کنترل عددی کامپیوتری (CNC)، این امکان وجود دارد. ماشین آلات CNC با تولید قطعات و ابزار از فلز، پلاستیک و مواد دیگر کار می کنند. آنها ماشین‌ها را برای کنترل سرعت، مواد و مسیر برش تنظیم می‌کنند، در حالی که اطمینان می‌دهند که ماشین‌ها به درستی راه‌اندازی می‌شوند، روان کار می‌کنند و قطعاتی را ایجاد می‌کنند که مشخصات مورد نیاز را برآورده می‌کنند. ماشین‌کاران امروزی از صنایع مختلفی از جمله حمل‌ونقل، هوافضا، الکترونیک و پزشکی پشتیبانی می‌کنند. آن‌ها همه چیز را از دستگاه‌های پزشکی برای بدن انسان تا قطعات کوچک با طراحی پیچیده ایجاد می‌کنند که به ماشین‌ها نیرو می‌دهد. چه عواملی در پیدا کردن کار با دستگاه سی ان سی موثر است ؟ برای پاسخ به  این سوال با این مطلب از فرساد ماشین همراه باشید.

اگرچه تعداد بیشتری از افرادی که در بخش تولید کار می کنند دارای مدرک لیسانس هستند، از آنجایی که بسیاری از موقعیت های شغلی به دانش فنی عمیق نیاز دارند، برای کار به عنوان یک ماشین ساز CNC نیازی به مدرک دانشگاهی ندارید.

معمولاً دیپلم دبیرستان مورد نیاز است، اگرچه اگر در ایالتی زندگی می کنید که تقاضا برای ماشین آلات CNC زیاد است، اخلاق کاری، ذهن تحلیلی و تمایل به یادگیری شما می تواند به اندازه کافی دارایی خوبی باشد.

بنابراین، اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که بازار کار رقابتی‌تر است، یک برنامه گواهینامه یا کارآموزی می‌تواند شانس شما را برای یافتن شغل ماشین‌کاری با حقوق بالاتر افزایش دهد.

اگر هیچ تجربه ای ندارید، یک گواهینامه به طور قابل توجهی رزومه شما را تقویت می کند. اگر این چیزی است که به آن علاقه دارید، توصیه می کنیم آموزش مهارت های فلزکاری را بررسی کنید، که ممکن است یک ابتکار عالی باشد.

پیشنهاد فرساد ماشین : چرا دستگاه سی ان سی چند کاره بهترین انتخاب برای کسب درآمد است ؟

با این حال، اگر می‌خواهید یک ماشین‌کار شوید، بهترین اقدام این است که با کارخانه‌هایی در منطقه خود تماس بگیرید که به دنبال کاندیدهای شغلی هستند و شرایط شغلی را دارند.

به این ترتیب، شما احتمالاً حتی نیازی به ثبت نام در هیچ برنامه ای ندارید، زیرا کارفرمای شما تمام آموزش های مورد نیاز را ارائه می دهد.

نتیجه

اگرچه وضعیت بخش تولید در کشور قطعا می تواند بهتر باشد. اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک ماشینکار CNC هستید، جای نگرانی در مورد کمبود چشم انداز شغلی وجود ندارد، زیرا پیش بینی می شود تعداد مشاغل موجود در این موقعیت در دهه آینده 3 درصد افزایش یابد.

اگرچه مطمئناً کار آسانی نیست، زیرا به دانش فنی، توجه به جزئیات و مهارت‌های ریاضی نیاز دارد، حقوق ماشین‌کار CNC ممکن است جویندگان کار جوان را جذب کند.

بنابراین، بسته به منطقه، کارفرمایان در برخی مناطق، حتی داوطلبان را ملزم به داشتن تحصیلات یا گواهینامه های مرتبط با این رشته نمی کنند. با این وجود، سطح تجربه تأثیر زیادی بر حقوق اپراتور CNC دارد.

شما نظری در این مورد ندارید؟