مراحل انجام پرس وکیوم چگونه است؟

مراحل انجام پرس وکیوم چگونه است| فرساد ماشین

مراحل انجام پرس وکیوم چگونه است؟

اپراتوری دستگاه پرس وکیوم زیاد سخت نیست. حتی شرکت‌های فروشنده ماشین پرس وکیوم اطلاعات خوبی در مورد روش کار با دستگاه ارائه می‌کنند. شما عزیزان میتوانید برای آموزش با مهندسین مجرب فرساد ماشین در ارتباط باشید و مراحل کار را به دقت فرابگیرید.

نکته مهم برای راه‌اندازی کارگاه این هست که باید کاتالوگ یا نمونه کارهای اجراشده مناسبی برای ارائه به مشتریان خود داشته باشید. این برای مشتری اهمیت دارد که بافت روکش و کیفیت آن را لمس کند. طرح موردنظرش را قبل از اجرا ببیند تا پس از اجرای کار دقیقاً شبیه به طرح موردنظرش اجراشده باشد.

مطمئناً تصور یک طرح خام سی ان سی برای همگان امکان‌پذیر نیست. هرچند که بیشتر مشتریان شما نجارها یا ام دی اف کارها هستند؛ اما برای شروع باید طرح‌ها و رنگ‌ها و نمونه کارها ملموس‌تر باشد.

پس از انتخاب طرح، نوبت به اجرای طرح بر روی ورق ام دی اف خام هست. ورق MDF خام را روی دستگاه سی ان سی قرار می‌دهیم و با دستور اپراتور طرح موردنظر اجرا می‌شود.

در مرحله بعد ورق سی ان سی شده برای عملیات سنباده کاری به بخش دیگری انتقال پیدا می‌کند. در این مرحله تمامی پرزها با سنباده کاری از بین می‌رود. سنباده کاری مناسب موجب می‌شود که چسب کمتری استفاده شود. هرچه سطح صیقلی‌تر باشد، چسب کمتری مصرف خواهد شد.

پس از اتمام سنباده کاری، چسب ممبران با استفاده از پیستوله به‌صورت کاملاً یکنواخت و تمیز در همه قسمت‌های صفحه اجرا می‌شود.

سپس ورق برای اجرای روکش به روی سینی دستگاه پرس وکیوم منتقل می‌شود. تنظیمات دستگاه با توجه به نوع ورق و نوع طرح انجام می‌شود و در پایان به یک ورق روکش شده دست پیدا خواهیم کرد.

شما نظری در این مورد ندارید؟